28.02.2024r.
Temat: Ludzie muzyki.
Podręcznik s. 198-200
Cele:
1. Dzielę się swoimi doświadczeniami muzycznymi
2. Stosuję wyrażenia i zwroty o znaczeniu przenośnym
3. Odczytuję znaczenie gestu, mimiki twarzy, postawy ciała
4. Prezentuję własne zdanie na zadany temat
1. Aktywne wprowadzenie:
a. Narysujcie w zeszycie ćwierćnutę – zamalujcie ją na wybrany przez siebie kolor, który kojarzy Wam się z muzyką, dźwiękiem
b. Uzupełnijcie zdanie: „Moja ćwierćnuta jest ………., ponieważ kojarzy mi się z …………..”
2. Zapoznanie się z infografiką Ludzie muzyki:
a. Stwórzcie w zeszycie notatkę w formie mapy myśli dotyczącą ludzi muzyki
3. Rozmowa na temat ludzi muzyki. (Po przeczytaniu, ćw. 1.‒5.):
a. Sprawdź, ile zapamiętałeś: https://learningapps.org/display?v=phf6gwdnj21
b. Znani ze świata muzyki:
Pina Bauch : https://www.youtube.com/watch?v=dWIs89Pub0w
Maria Callas : https://www.youtube.com/watch?v=s-TwMfgaDC8
Wojciech Kilar : https://www.youtube.com/watch?v=r04OPLjIwno
4. Rola muzyki w naszym życiu. (Po przeczytaniu, ćw. 7.)
5. Dyskusja o własnych wyborach muzycznych. (Praca w grupie, ćw. 8.)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz