11.09.2023 r.
Temat: Inni, obcy, tacy sami?
Podręcznik s. 9 👀
Cele:
1. Wyjaśniam tytuł obrazu
2. Wyodrębniam komiks jako tekst kultury
3. Interpretuję dzieło malarskie
4. Odnoszę dzieło do własnych doświadczeń
1. Aktywne wprowadzenie:
a. Co to znaczy, że ktoś jest inny, obcy?
b. Spójrzcie na obrazy autorstwa Pameli June Crook oraz na obraz zamieszczony w podręczniku
c. Co zauważacie? Jakie są cechy charakterystyczne dla jej malarstwa?
2. Wyjaśnienie funkcji tytułu obrazu.
3. Opisanie osób przedstawionych na obrazie Pameli June Crook Komiks. (pytanie 1.)
4. Rozpoznawanie przedstawionych na obrazie komiksów i ich bohaterów. (pytanie 2.)
5. Rozmowa na temat odbiorców komiksu. (pytanie 3.)
6. Wejście w role postaci z obrazu i wyrażanie ich potencjalnych emocji. (pytanie 4.):
a. Wybierzcie jedną z postaci przedstawionych na obrazie – spróbujcie się w nią wcielić. Co może myśleć i czuć dana osoba? Spróbujcie przedstawić w scence ich emocje.
7. Rozmowa na temat istoty więzi między ludźmi oraz zachowania wobec osób o odmiennych poglądach. (pytania 5. i 6.)
😀 to już wszystko na dzisiaj :) do zobaczenia na następnej lekcji
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz